تهیه نقشه در کردان

ابزار وبمستر

ابزار وبمستر

تاریخ : یک شنبه 10 مهر 1401
بازدید : 403
نویسنده : محمد

نقشه برداری ملک و زمین دارای گستره کابری فراوانی است. از تعیین ابعاد و مساحت زمین گرفته تا دریافت سند تک برگ از اداره ثبت. نقشه برداری در کردان نیز مورد نیاز اکثریت مالکین زمین در این منطقه می باشد. 

 

خدمات نقشه برداری در کردان

نقشه برداری دارای گستره کاری فراوانی است و شما بسته به نیاز خود میتوانید از این خدمات استفاده کنید. برای تعیین مساحت، تفکیک زمین، تهیه نقشه ازبیلت و تهیه نقشه یو تی ام برای دریافت سند تک برگ میتوانید به مهندسان نقشه بردار با تجربه در این منطقه مراجعه کنید.

مهندس نقشه برداری در کردان

مهندسان نقشه بردار بسیاری در کردان به ارائه خدمات نقشه برداری و یو تی ام مشغول هستند. بهترین مهندس کسی است که در رابطه با نقشه برداری ملکی سابقه کافی داشته باشد و دارای مهر رسمی نظام مهندسی استان البرز باشد. همچنین در شرکت معتبری مشغول به کار باشد.

 

همچنین بخوانید: تهیه نقشه در کوهسار 

دفتر نقشه برداری در کردان

برای دریافت خدمات نقشه برداری در کردان می تواندی به دفاتر فنی مهندسی و نقشه برداری در این منطقه مراجعه فرمایید. خدماتی همچون تعیین مساحت و نقشه یو تی ام در این دفاتر انجام میشود. سعی کنید از دفتری خدمات بگیرید که افراد با تجربه و کهنه کار در آن مشغول به کار باشند.

 

 همچنین بخوانید: نقشه برداری در جاده چالوس

تعرفه نقشه برداری در کردان

برای دریافت تعرفه نقشه utm در کردان می توانید به مهندسان نقشه برداری مراجعه کرده و پس از ارائه اطلاعاتی همچون متراژ حدودی زمین و موقعیت جغرافیایی ملک از تعرفه تهیه نقشه مطلع شوید.

 





:: برچسب‌ها: نقشه برداری , نقشه برداری در کردان , کردان , نقشه utm کردان ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به دنیای نقشه برداری و یو تی ام خوش آمدید. برای تهیه نقشه utm و تعیین مساحت ملک خود در سراسر استان البرز با ما تماس بگیرید.

RSS

Powered By
loxblog.Com